BEVÁSÁRLÓ KOSÁR

GYIK az oldal alján

Termék
Ár
Darabszám
Összesen
Áfával0 Ft Áfa nélkül0 Ft Összesen 0 Ft

A kosár jelenleg üres.
Ezt megváltoztathatod! Válassz termékeink közül.

Gyakran ismételt kérdések a vásárlással kapcsolatban

Gratulálok a döntésedhez, hogy fejlődni szeretnél az értékesítésben!

Kérlek, hogy olvasd el az alábbi tudnivalókat a rendelésed véglegesítése előtt. 

1. Milyen fizetési és szállítási módok vannak?

Fizetési módok

  • Átutalás (előre utalás, azaz a vételár megérkezése után küldjük a terméket.)
  • Stripe bankkártyás fizetés (A Stripe egy ír-amerikai pénzügyi szolgáltatási technológiai vállalat, amely fizetéskezelő szoftvereket és API-kat hoz létre az online kereskedőknek, előfizetést kínáló cégeknek, szoftver platformoknak és online piacoknak. Néhány hatalmas vállalkozás áll mögötte, mint például a Google, Amazon és a Zoom. A Stripe platform jelenleg 35+ országot és 135+ valutát támogat.) 

Szállítási módok

  • Packeta csomagpontra szállítás (2-3 nap) - 1650 Ft
  • Packeta házhozszállítás - 2350 ft
  • Postai ajánlott levél (2-5 nap) - 1850 Ft
  • Személyes átvétel (Budapest, Dunaújváros vagy Százhalombatta - előre egyeztetve a +36704276900 telefonszámon) - 0 Ft
  • Díjmentes csomagátvételi pontok (0 Ft):
    - Myway Back Office kávézó - 1023 Budapest, Bécsi út 3-5. (H-P: 08:00-15:00)
    - Computer Factory - 1134 Budapest, Váci út 19,
    (H-P: 09:00-17:00)

Jelenleg Magyarország, Szlovákia, Románia és Ausztria területére szállítunk. 

2. Mi történik, ha a postai szállítást választom, de nem vagyok otthon a kézbesítéskor?

Ha a postai ajánlott levél szállítási módot választod, és nem tartózkodsz a megadott címen a kézbesítés időpontjában, akkor a területileg illetékes Postán tudod átvenni a küldeményt. 

3. Milyen szállítási módot válasszak nem kézzelfogható terméknél, mint például egy e-book vagy hangoskönyv?

Ha jegyet, bérletet. e-bookot, hangoskönyvet, vagy ajándékkártyát vásárolsz, akkor a szállítási módnál a következő (díjmentes) lehetőséget válaszd: 

  • Nem értelmezhető szállítás - jegy, bérlet, hangoskönyv, e-book, videó és tanácsadás esetén válaszd!

4. Packeta csomagpontra történő szállításnál hogyan fizethetek?

Packeta csomagpontra úgy szállítunk, hogy előtte banki átutalással vagy a honlapról történő bankkártyás fizetéssel kiegyenlítetted a vételárat. A csomagponton történő fizetésre nincs lehetőség.

5. Fizethetek készpénzben vagy utánvéttel?

Jelenleg készpénzes fizetésre és utánvétre nincs lehetőség, kivéve, ha Budapesten, Százhalombattán vagy Dunaújvárosban veszed át a könyvet. Ez esetben egyeztessünk a +36704276900 telefonszámon a rendelés előtt. 

6. Mi történik, ha nem fut végig a kártyás fizetés? 

Ha nem találod a bankkártyádat, vagy technikai probléma lép fel, akkor se aggódj. A rendelésről megy neked egy visszaigazolás, a fizetést pedig utalással tudod teljesíteni a 10403136-50526956-72831007 bankszámlaszámra (számlatulajdonos: Vittinger László EV).
Ezen felüli fizetési lehetőség: készpénzben a fenti bankszámlára a K&H Bank legközelebbi fiókjában.
A közleményben kérlek, hogy tüntesd fel a rendelésszámot.
Miután megérkezett az utalás, kiállítjuk és emailben elküldjük a számlát. Az ellenérték megérkezése után küldjük a könyvet.

Kérdés esetén kérlek, hogy írj a hello@salesdoppingclub.hu email címre.

7. Ha a banki átutalást választom, mi alapján és hova utalhatok?

Ha a banki átutalást választod, kérlek, hogy a rendelés után nézd meg az email fiókodat, mert abban találod a visszaigazoló e-mailt, és az átutaláshoz szükséges információkat. Ha átutaltad a vételárat, utána eljuttatjuk hozzád a megrendelt terméket. A bankszámlaszámot itt is megadjuk: 10403136-50526956-72831007  (K&H Bank; számlatulajdonos: Vittinger László EV).

8. Mi történik, ha mégsem kapom meg a könyvet?

Ha szállítás közben elkeveredne a könyv, vállaljuk, hogy másikat juttatunk el hozzád, ez a mi felelősségünk. Ez esetben kérlek, hogy keress a +36704276900 telefonszámon, vagy írj egy emailt a hello@salesdoppingclub.hu email címre.

9. Hogyan működik a rendelés?

Erre az esetre készítettünk egy rendelési útmutatót, kattints ide, és olvasd el!

10. Ha videót vásárolok, hogyan tudom megnézni?

Ha videót, vagy hangoskönyvet vásárolsz, akkor a számlakísérő levélben kapsz egy linket (ami a videót tartalmazó oldalra mutat) és egy jelszót. A videó a VIMEO videómegosztó oldalon található. Ha le akarod tölteni, akkor regisztrálj be a VIMEO felületén, jelentkezz be, utána pedig kattints a "Download" gombra. Ha elakadtál, keress meg a +36704276900 telefonszámon! 

11. Nem bízom az online vásárlásban! Mit tegyek?

Az online vásárlás esetén komoly törvényi garanciák védenek Téged. Ha a fizetési vagy szállítási módok miatt mégis kétségeid vagy bizalmi kérdéseid vannak, kérlek egyeztessünk a +36704276900 telefonszámon a rendelés előtt.  Illetve nézd meg a Facebook oldalamat, (elég nyilvánosan élem az életem) és beszélj a honlap kezdőoldalán lévő referenciáimmal. Emellett érdemes a másik honlapomon, az firmup.hu-n is megnézni, hogy mit mondanak rólam az ügyfeleim.

Köszönettel:
Vittinger László - a salesdoppingclub.hu üzemeltetője