Ügyfélelégedettség-mérés - tanácsadás

Görgess lejjebb a részletes leírásért!  

149 900 Ft

Kedves szolgáltató vállalkozó!

Sok vállalkozásnál nem fordítanak elég figyelmet arra, hogy az ügyfeleik elégedettégét megvizsgálják.

Pedig az elégedettségmérésnek több haszna is van:

  • megtudjuk, hogy mennyire tetszik a piacnak a termékünk, szolgáltatásunk
  • referenciákat gyűjthetünk
  • pontosíthatjuk a haszonérveket a kommunikációnkban
  • tovább fejleszthetjük a marketinget
  • kideríthetjük, hogy a munkatársaink hogyan kommunikálnak az ügyfelekkel
  • megtudjuk, hogy mit kell javítani a szolgáltatásainkban
  • az ügyfélvéleményre alapozva változtathatjuk a termékkínálatunkat
  • javíthatjuk az értékesítés, kiszolgálás minőségét
  • többletértékesítésre teremtünk lehetőséget

Kinek van szüksége ügyfélelégedettség-mérésre?
Röviden: olyan vállalkozásoknak, akinek ügyfelei vannak.
Bővebben: webáruházaknak, szolgáltató cégeknek, nagykereskedelmi cégeknek, kiskereskedelmi szaküzleteknek, gyártó cégeknek.

Ha nem tudod, hogy hogyan hozd ki a legtöbbet az elégedettségmérésből, akkor keress meg bennünket és segítünk.

A szolgáltatásunk tartalma:

  • konzultáció
  • az elégedettségmérés formájának meghatározása
  • az online eszközök (például Google Cégem) használatának elemzése
  • elégedettségmérő kérdőív összeállítása
  • a válaszok elemzése
  • cselekvési terv a válaszok alapján a szükséges változtatásokra

Az ügyfélelégedettség-mérés eredménye: hatékonyabbá váló értékesítés - magasabb árbevétel!

A konzultáció történhet online (Zoom) illetve személyesen is. Ezt a rendelés után egyeztetjük.

Az ár 0% Áfát tartalmaz. (Alanyi adómentes vállalkozás)

Vittinger László kapcsolatépítész, értékesítés fejlesztő
a Ne tukmálj! Értékesíts!, a Rántsuk le a leplet a networkingről! és a Negyedrészt Olasz című könyv szerzője

Tel: +36 70 427 6900