Kedves szolgáltató vállalkozó!
Sok vállalkozásnál nem fordítanak elég figyelmet arra, hogy az ügyfeleik elégedettégét megvizsgálják.
Pedig az elégedettségmérésnek több haszna is van:
- megtudjuk, hogy mennyire tetszik a piacnak a termékünk, szolgáltatásunk
- referenciákat gyűjthetünk
- pontosíthatjuk a haszonérveket a kommunikációnkban
- tovább fejleszthetjük a marketinget
- kideríthetjük, hogy a munkatársaink hogyan kommunikálnak az ügyfelekkel
- megtudjuk, hogy mit kell javítani a szolgáltatásainkban
- az ügyfélvéleményre alapozva változtathatjuk a termékkínálatunkat
- javíthatjuk az értékesítés, kiszolgálás minőségét
- többletértékesítésre teremtünk lehetőséget
Kinek van szüksége ügyfélelégedettség-mérésre?
Röviden: olyan vállalkozásoknak, akinek ügyfelei vannak.
Bővebben: webáruházaknak, szolgáltató cégeknek, nagykereskedelmi cégeknek, kiskereskedelmi szaküzleteknek, gyártó cégeknek.
Ha nem tudod, hogy hogyan hozd ki a legtöbbet az elégedettségmérésből, akkor keress meg bennünket és segítünk.
A szolgáltatásunk tartalma:
- konzultáció
- az elégedettségmérés formájának meghatározása
- az online eszközök (például Google Cégem) használatának elemzése
- elégedettségmérő kérdőív összeállítása
- a válaszok elemzése
- cselekvési terv a válaszok alapján a szükséges változtatásokra
Az ügyfélelégedettség-mérés eredménye: hatékonyabbá váló értékesítés - magasabb árbevétel!
A konzultáció történhet online (Zoom) illetve személyesen is. Ezt a rendelés után egyeztetjük.
Az ár 0% Áfát tartalmaz. (Alanyi adómentes vállalkozás)
Vittinger László kapcsolatépítész, értékesítés fejlesztő
a Ne tukmálj! Értékesíts!, a Rántsuk le a leplet a networkingről! és a Negyedrészt Olasz című könyv szerzője
Tel: +36 70 427 6900