Minden cégvezető álma az, hogy jöjjenek az ügyfelek és csak ki kelljen szolgálni őket jó minőségben.
Nos, van néhány cég, akinek ez megadatik. De nagy valószínűséggel náluk sem volt mindig így. Volt egy út, amit be kellett járni.
És teljesen normális az, hogy most a Te céged ezen az úton van. Ügyfeleket kell szerezni. Mert lehet, hogy teljesen új piaci környezetben találtad magad, mert egy új piacot tervezel meghódítani, mert új szolgáltatással lépsz a piacra.
El kell végezni ezt a munkát. Ennek a munkának egy nagyon fontos eleme (a marketing és pr tevékenység mellett) a proaktív ügyfélszerzés. Ha kitartóan dolgozol és csinálod a konzultációkon megbeszélteket, akkor el fog jönni az idő, hogy az ügyfelek jönnek maguktól.
A konzultációkon átadjuk Neked a tudásanyagot, azt az eszközrendszert, amit, ha napról - napra tudatosan használsz el fogod érni azt, hogy Téged, a Te céged keressék az ügyfelek.
A proaktív ügyfélszerzés konzultáció a számodra nagyon
hasznos útmutatót fog adni, ha az alábbi állítások közül legalább három igaz
Rád:
- jobban szeretsz ügyfelezni, mint ügyfelet szerezni;
- egyedi szolgáltatást nyújtasz az ügyfeleid számára;
- az érdeklődés és a szerződéskötés között hosszú idő is eltelhet;
- többször futsz bele abba a szituációba, hogy az igény lehet már megvan, de azt mondja az ügyféljelölted, hogy csak fél év, egy év múlva tudja a szolgáltatást megengedni magának;
- tisztában vagy vele, hogy a kapcsolatrendszeredben rejlenek a megrendelőid, de érzed, hogy még tudnád fejleszteni a kapcsolatrendszered ápolását;
- nem engedheted meg magadnak, hogy egy-egy üzleti lehetőség a földre essen.
Hogy mit ad a proaktív ügyfélszerzés konzultáció?
Megmutatjuk, hogy:
- hogyan bővítsd és mozgasd a kapcsolatrendszered – ami az ügyfélszerzés alapja;
- hogyan ismerd fel az üzleti lehetőségeket és hogyan fordítsd őket üzletbe;
Módszertant és szövegkönyveket kapsz arra, hogy
- hogyan kérj ajánlást;
- konkrét ügyfélszerzési eseteket hogyan kezelj;
- hogyan nyiss új üzleti partnerek felé;
- hogyan vidd a beszélgetés fonalát, hogy a szolgáltatásodra terelődjön a szó és hogy ajánlatkérésre kerüljön sor és abból szerződés legyen;
Számíts arra, hogy annyit fogsz kivenni ebből a konzultációból
amennyit beletesztel.
Kocsis Zsuzsi - proaktív ügyfélszerzési tanácsadó
(olvasd el a bemutatkozásomat a Rólunk oldalon)
Tel: +36 30 677 3231